loading...

ژوبین

ژوبین بازدید : 51 شنبه 07 فروردین 1400

10 احتمال اشتباه درمورد فشار خون
درصد زیادی از افراد مبتلا به فشار خون بالا بالا هستند، اما تقریبا تنها یکی از این افراد تحت کنترل است. فشار خون بالا، که همچنین فشار خون بالا را توصیف می کند، زمانی رخ می دهد که فشار به پمپ در سراسر بدن بیش از حد بالا است. این باعث می شود رگ های خونی آسیب دیده، تشدید و جریان خون و اکسیژن به قلب کاهش یابد. بنابراین منجر به بیماری قلبی می شود که در بسیاری از کشورها عامل اصلی مرگ و میر هستند
در این مقاله ما سعی می کنیم به اعتقادات حقوقی و نادرست در مورد فشار خون نگاه کنیم و بگوییم چه راهی می تواند احتمال فشار خون بالا باشد.

محکومیت نادرست 1: فشار خون بالا، من. بالاتر از MM HG 90/140
اما فشار خون بالا فشار بیشتری نسبت به HG80 / 130 میلیمتر دارد.
با این حال، در گذشته، فشار خون بیش از MM HG 90/140 به عنوان فشار خون بالا محسوب می شود، اما این تعریف در سال های اخیر تغییر کرده است. امروزه اگر فشار خون فردی بیش از MM از HG80 / 130 باشد و سابقه بیماری های قلبی عروقی داشته باشد یا اگر خطر ابتلا به بیماری های قلبی بیماری قلبی داشته باشد، پزشک توصیه می کند که داروهای فشار خون مصرف شود. اگر هر یک از این تعداد بالا باشد؟
اعداد بالا و پایین مهم هستند و اگر هر یک از آنها بالا باشد، به معنی فشار خون بالا و خطر حمله قلبی یا سکته مغزی افزایش می یابد.
ادامه مطلب

اندازه گیری فشار خون و تفسیر
محکومیت غلط 2: علائم پرفشاری خون
واقعیت این است که فشار خون بالا هیچ علائمی ندارد. اگر فشار خون شما بالا باشد، شما امضا نخواهید شد، مگر اینکه فشار خون شما زیاد باشد. آسیب هایی که فشار خون بالا را در بلند مدت ایجاد می کند، این است که عروق ها و رگ ها را تحقق بخشید، آیا نشانه ای دارید، نه.

محکومیت اشتباه 3: به دولت که شما مقدار زیادی از غذا را دریافت نمی کنید، زیرا می خواهم بخورم
این فقط یک نمک نیست که باید بر روی آن باشد. شما می دانید که نمک باعث فشار خون می شود. اما سر میز فقط یک سگ نیست که مصرف می کنید. همچنین سدیم در مواد غذایی زیر وجود دارد:
. نان
. گوشت پردازش شده
. Cheeseburger و ساندویچ های دیگر
. پیتزا
. ماکارونی
. سوپ آماده هستند
. پنیر
. تنقلات مانند تراشه ها و فیزیولوژیک شور و ...
اگر مصرف روزانه سدیم خود را به 2400 میلی گرم کاهش دهید، یک طرح غذای خوب را نگه دارید که حاوی میوه ها و سبزیجات مختلف و محصولات لبنی است، بسیار مفید و موثر خواهد بود و شما می توانید فشار خون سیستولیک را کاهش دهید.
ادامه مطلب

12 توصیه طلا برای کنترل فشار خون
محکومیت غلط 4: قهوه نوشیدن می تواند فشار خون را افزایش دهد
واقعیت این است که به طور کلی، قهوه فشار خون را افزایش نمی دهد، بلکه الکل می تواند این کار را انجام دهد. کافئین یک محرک است و به همین دلیل شما می توانید تصور کنید که فشار خون شما افزایش می یابد، اما اکثر مطالعات انجام شده تا کنون چنین چیزی را نشان نداده اند. مصرف قهوه به طور منظم فشار خون را افزایش نمی دهد، بلکه می تواند عامل افزایش فشار خون برای کسانی باشد که کافئین بزرگ را می خورند (به عنوان مثال به عنوان نوشیدنی ها و نوشیدنی های قهوه و انرژی).
اما الکل چنین اثر ای دارد؛ الکل می تواند فشار خون را افزایش دهد.

ایمان 5: فشار خون بالا در مردان شایع تر است
واقعیت بستگی به سن دارد. 50 سال پیش، پرفشاری خون مردان بیشتر از زنان رایج است، اما پس از یائسگی، احتمال فشار خون در زنان افزایش می یابد و حتی بیشتر در مردان است.
خانم ها به دلایل مختلف به فشار خون بالا می رسند؛ مصرف پیشگیری از بارداری می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش دهد. زنان مبتلا به فشار خون بالا بیشتر احتمال دارد که در مشکلات بارداری باشند و زنان مبتلا به فشار خون بالا در دوران بارداری بیشتر از فشار خون بالا در سال های آینده حساس تر هستند.

محکومیت غلط 6: احتمال فشار خون بالا در تمام نژادها یکی است
در واقع افراد سیاه پوست بیشتر احتمال دارد که فشار خون بالا داشته باشند. اگر چه دلایل این مسئله هنوز مشخص نیست، احتمال فشار خون بالا در میان سیاه بیشتر از سایر نژادها است. در همین حال، فشار خون بالا در این افراد می تواند در سنین اولیه ایجاد شود، سنگین تر و می تواند منجر به بستری شدن شود. کارشناسان تصور می کنند زیرا این امر می تواند در چاقی و دیابت در میان آمریکایی های آفریقایی رایج باشد. در همین حال، جزء ژنتیکی و اجتماعی جزء اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

ایمان 7: اگر جوان هستید، من نیازی به نگرانی در مورد بلند شدن ندارم
واقعیت این است که فشار خون بالا، هرچند معمولا در سن بالاتر دخیل است، اما جوانان می توانند فشار خون بالا را توسعه دهند.

اگر پزشک شما یک دارو فشار خون را شروع می کند، این فقط به این دلیل است که عادت های زندگی به اندازه کافی برای کاهش فشار خون شما نیست، بلکه قطعا
دلیل فشار خون بالا در میان قرن های مسن تر این است که عروق ما به طور طبیعی سالم و دشوار است، و این می تواند مقاومت داخل عضلانی را افزایش دهد و فشار خون را افزایش دهد؛ اما جوانان جوان نیز می توانند از فشار خون رنج ببرند و این می تواند اپرا باشد

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,087
  • بازدید کلی : 6,098
  • آریان